Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатора ме матира... Идеи!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алтернатора ме матира... Идеи!?

    Привет...
    След вчерашните гонки се сетих да Ви питам за един стар мои проблем...
    След 6000 оборота (грубо) лампата +- на таблото почва да свети с около 1/3 от силата си и в този момент напрежението в колата става 12.9 волта!!!
    Сега ще опиша какво съм направил аз до момента:
    Свалих алтернатора ,разглобих го... Мерих под товар един по един диодите (разкачих ги) мерих за пробиви и всякакви такива отклонения ,но нищо... Смених релерегулатора с нов ,пуснах нови кабели от алтернатора до акумулатора и към маса ,смених ремъци и тн и пак нищо ...
    Незнам какво се случва след тези 6000 но напрежението просто си отпада... Защо!?
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    не сам много сигурен , ма ми прилича на диоден блок
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
      не сам много сигурен , ма ми прилича на диоден блок
      е той това писа че всеки диод е мерен и са ОК.
      При мен не се наблюдава ефекта, но мотора стига до 6400 само!

      Върти ми се из главата - колко е голяма шайбата на оста на алтернатора - ако тя е сменяна с по-малка или просто доста износена, може реле регулатора да отказва при такива обороти! Това е само преположение...


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Незнам какво се случва след тези 6000 но напрежението просто си отпада... Защо!?
        Защото просто така ти се разтоварва двигателя от излишни консуматори на мощност, за да може да литне колата.
        Това беше шега разбира се, но мисля, че може да ти е пробил някой от трите малки диода, които са пряко свързани с регулатора, ако има такъв пробив става невъзможно да се регулира добре напрежението и то не само на високи обороти, а и на ниски. Трите диодчета са малки, като в зарядно за телефон, но може да са залети със смола, ще се наложи да я поразчоплиш малк, те се намират под основния изправителен блок/6-те мощни диода/ наредени в кръг на черната пластмаса. Според мен това е проблема - залагам на 90%. Успех!
        Alfa 155 2.0TS 8V '93
        sigpic
        VW LADAVAGEN '81
        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Привет...
          След вчерашните гонки се сетих да Ви питам за един стар мои проблем...
          След 6000 оборота (грубо) лампата +- на таблото почва да свети с около 1/3 от силата си и в този момент напрежението в колата става 12.9 волта!!!
          Сега ще опиша какво съм направил аз до момента:
          Свалих алтернатора ,разглобих го... Мерих под товар един по един диодите (разкачих ги) мерих за пробиви и всякакви такива отклонения ,но нищо... Смених релерегулатора с нов ,пуснах нови кабели от алтернатора до акумулатора и към маса ,смених ремъци и тн и пак нищо ...
          Незнам какво се случва след тези 6000 но напрежението просто си отпада... Защо!?
          Има причина поради която ремъка ти е пренатегнат - намери я и ще се оправи А сега още шах с пешката
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Има причина поради която ремъка ти е пренатегнат - намери я и ще се оправи А сега още шах с пешката
            С ремъците доста ядове брах... Компресора за климатика ми нее наред (разпада се) ,шаибата му няма съосие (на криво е )... Даже късах ремък заради тая простотия...
            В момента колата е с махната паразитна ролка (дано така се казва) и е с къс ремък ,които върти само алтернатора... Пак обаче се цигани напрежението...
            С пуснати къси дълги ,фарове за мъгла всякакви, парно и тн под 13.6 не пада напрежението (на празен ход) а ако чукна леко газта става 14.1... Всичко е супер докато не стигне 6000 някъде ,тогава става 12.9...
            Единственото което остава е да несъм замерил малките диоди за които ми писаха по-нагоре... Само това маи несъм мерил ,явно са били добре заляти с нещо и несъм ги видял!!!
            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:33.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              С ремъците доста ядове брах... Компресора за климатика ми нее наред (разпада се) ,шаибата му няма съосие (на криво е )... Даже късах ремък заради тая простотия...
              В момента колата е с махната паразитна ролка (дано така се казва) и е с къс ремък ,които върти само алтернатора... Пак обаче се цигани напрежението...
              С пуснати къси дълги ,фарове за мъгла всякакви, парно и тн под 13.6 не пада напрежението (на празен ход) а ако чукна леко газта става 14.1... Всичко е супер докато не стигне 6000 някъде ,тогава става 12.9...
              Единственото което остава е да несъм замерил малките диоди за които ми писаха по-нагоре... Само това маи несъм мерил ,явно са били добре заляти с нещо и несъм ги видял!!!
              Само диодите са. Това за пренатегнат ремък са глупости.
              Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

              Comment


              • #8
                Диоден блок или ротор /прекъсване в намотките/. Извинявай ама не схващам защо не го смениш целия ,при положение ,че си го свалял и цената му 2-ра ръка е 40-50лв.?
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                  Диоден блок или ротор /прекъсване в намотките/. Извинявай ама не схващам защо не го смениш целия ,при положение ,че си го свалял и цената му 2-ра ръка е 40-50лв.?
                  Преди малко пак го свалих от колата... И малките диоди са без отклонение...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    колектора ти е крив -"бие" , и при високи обороти 4етките нямат време да се допрат до него
                    Alfa Romeo 155 Super
                    2.0 16V TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gallena Покажи съобщение
                      колектора ти е крив -"бие" , и при високи обороти 4етките нямат време да се допрат до него
                      Интересно предположение... Може да се окаже и самата истина обаче!!!!
                      След като всичко друго е наред а и след като прави ефекта само на почти максималните обороти....
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        тогава има ли вариант да се натегнат малко пружините на четките?


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          ако искаш имам един компесор за климатик на смешна цена 50 кинта?
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            тогава има ли вариант да се натегнат малко пружините на четките?
                            Сваля се роторът и се шлайфа колектора и четките почват да лягат плътно.След тази процедура се слагат нови четки.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от gallena Покажи съобщение
                              колектора ти е крив -"бие" , и при високи обороти 4етките нямат време да се допрат до него
                              Какви са тези глупости бе?
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                              Comment

                              Working...
                              X